10.Escondida, Chili
A pruprietà di a miniera ESCONDIDA in u desertu d'Atacama in u nordu di u Cile hè divisa trà BHP Billiton (57,5%), Rio Tinto (30%) è joint ventures guidate da Mitsubishi (12,5% cumminati).A minera rapprisentava 5 per centu di a produzzione di rame globale in 2016. A pruduzzione hà cuminciatu à calà in l'ultimi anni, è BHP Billiton hà dettu in u so rapportu 2019 nantu à i benefici di a miniera chì a produzzione di rame in Escondida hè cascata di 6 per centu da l'annu fiscalu precedente à 1.135. millioni di tunnellate, un calatu previstu, perchè a cumpagnia predice una diminuzione di 12 per centu in a qualità di rame.In u 2018, BHP hà apertu a pianta di desalinizazione ESCONDIDA per l'usu in i minieri, allora a più grande in a desalinizazione.A pianta hà sviluppatu gradualmente e so operazioni, cù l'acqua desalinata chì rapprisenta u 40 per centu di u cunsumu d'acqua di a pianta à a fine di l'annu fisicu 2019. L'espansione di a pianta, chì hè prevista per inizià a consegna in a prima mità di 2020, hà un impattu significativu nant'à u sviluppu di tutta a miniera.
Testu esplicativu:
Minerale principale: Copper
Operatore: BHP Billiton (BHP)
Inizio: 1990
Pruduzzione annuale: 1,135 kilotons (2019)
09. Mir, Russia
A minera di u mulinu siberiano era una volta a più grande miniera di diamanti in l'ex Unioni Suviètica.A minera a fossa aperta hè 525 metri di prufundità è 1,2 chilometri di diamitru.Hè cunsideratu cum'è una di e più grande fossa di scavi di a terra è hè a petra di l'antica industria di diamanti sovietica.A fossa aperta operatu da u 1957 à u 2001, hè stata ufficialmente chjusa in u 2004, hà riapertura in u 2009 è si trasfirìu sottu terra.À u tempu ch'ella hà chjusu in u 2001, a minera hè stata stimata chì hà pruduttu $ 17 miliardi di diamanti grezzi.A miniera di mulinu siberiana, avà operata da Alrosa, a più grande cumpagnia di diamanti di Russia, pruduce 2 000 kg di diamanti annu, u 95 per centu di a produzzione di diamanti di u paese, è hè previstu di cuntinuà à travaglià finu à u 2059.
Testu esplicativu:
Minerale principale: diamanti
Operatore: Alrosa
Inizio: 1957
Pruduzzione annuale: 2.000 kg
08. Boddington, Australia
A minera di BODDINGTON hè a più grande miniera d'oru di l'Australia, superendu a famosa super miniera (Feston open-pit) quandu hà ripigliatu a produzzione in 2009. I dipositi d'oru in Boddington è Maanfeng greenstone belt in Western Australia sò tipici dipositu d'oru di tipu greenstone.Dopu à una joint venture tripartita trà Newmont, Anglogoldashanti è Newcrest, Newmont hà acquistatu una participazione in AngloGold in u 2009, diventendu l'unicu pruprietariu è operatore di a cumpagnia.A minera pruduce ancu sulfate di cobre, è in marzu di u 2011, solu dui anni dopu, pruducia i primi 28,35 tunnellati d'oru.Newmont hà lanciatu u prughjettu di compensazione di carbone forestale in Burdington in u 2009 è hà piantatu 800.000 alberelli di cavalli in New South Wales è Western Australia.A cumpagnia stima chì issi arburi assorberanu circa 300.000 tunnellate di carbone nantu à 30 à 50 anni, mentre chì migliurà a salinità di u tarrenu è a biodiversità lucale, è sustene l'Attu d'Energia Pulita di l'Australia è l'iniziativa di l'Agricultura di Carbone, u pianu di u prugettu hà ghjucatu un rolu particularmente impurtante in a custruzzione. di mine verdi.
Testu esplicativu:
Minerale principale: Gold
Operatore: Newmont
Inizio: 1987
Pruduzzione annuale: 21,8 tunnellate
07. Kiruna, Svezia
A minera KIRUNA in Laponia, Svezia, hè a più grande minera di ferru di u mondu è hè ben pusata per vede l'Aurora Boreale.A minera hè stata minata per a prima volta in u 1898 è hè ora operata da luossavara-kiirunaara Aktiebolag (LKAB), una cumpagnia minera svedese.A dimensione di a minera di ferru di Kiruna hà purtatu a cità di Kiruna à decide in u 2004 di trasfurmà u centru di a cità per via di u risicu chì a superficia affruntà.A traslocazione hà cuminciatu in 2014 è u centru di a cità serà ricustruitu in 2022. In May 2020, un terremotu di magnitudine 4.9 hè accadutu in a minera per via di l'attività minera.Sicondu a misura di u sistema di surviglianza sismica di a minera, a prufundità di l'epicentru hè di circa 1,1 km.
Testu esplicativu:
Minerale principale: ferru
Operatore: LKAB
U principiu: 1989
Pruduzzione annuale: 26,9 milioni di tunnellate (2018)
06. Cane Rossu, US
Situata in a regione artica di l'Alaska, a minera di Red Dog hè a più grande miniera di zincu in u mondu.A minera hè gestita da Teck Resources, chì pruduce ancu piombo è argentu.A minera, chì pruduce circa 10% di u zincu di u mondu, hè prevista per operarà finu à u 2031. A minera hè stata criticata per u so impattu ambientale, cù un rapportu di l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti chì dice chì libera più sustanzi tossichi in l'ambiente cà qualsiasi altru. facilità in i Stati Uniti.Ancu se a lege di l'Alaska permette à l'acqua residuale trattata di esse scaricata in e rete di fiumi, Tektronix hà affruntatu una azzione legale in 2016 per a contaminazione di u fiumu Urik.Tuttavia, l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti hà permessu à l'Alaska di caccià a vicina Red Dog Creek è ICARUS creek da a so lista di l'acque più contaminate.
Testu esplicativu:
Minerale principale: zincu
Operatore: Teck Resources
U principiu: 1989
Pruduzzione annuale: 515.200 tunnillati
Tempu di Postu: Feb-22-2022