Smetti di sbaglià sulfuru di sodiu!

Smetti di sbaglià sulfuru di sodiu!

"Che fastidiu!"Un omu in tuta antisettica tirò a so maschera di gas impaziente, "Ehi, fratellu, sta cosa hè assai velenosa, ùn importa quantu fastidiosa hè, duvete piglià tutte queste cose cun voi!"Un altru L'omu altu stende a so manu guantata di gomma è picchiò l'omu nantu à a spalla."Ma ùn mi dite micca, sta cosa si vende veramente bè.Aghju urdinatu un altru batch di merchenzie ieri.Quandu aghju avutu i soldi, u mo fratellu è eiu andemu à beie !

Sodium Sulfide fighjulava e figure di e duie persone chì si ne vanu à pocu à pocu, ma l'espressione impaziente di l'omu ghjustu avà era in a so mente, cum'è s'ellu era tornatu à l'epica quandu tutti l'evitavanu assai tempu fà...

l Non piaceva sulfuru di sodiu

"Chì ghjè stu!A mo manu, a mo manu fa tantu male ! »

"Chì hè cusì puzzolente!Perchè puzza cum'è l'ova putenza !

Certi pirsuni gridavanu forte mentre tenenu e so mani rosse è screpolate, alcune persone si cuprianu u nasu è puntanu, è a scena hè diventata un disordine.

Di colpu, qualchissia indicò un munzeddu di fiocchi marroni-rossi è gialli cachi è gridava: "Eccu!Hè sulfuru di sodiu!

U sulfuru di sodiu chì era chjamatu da u so nome tremò di colpu, cum'è s'è qualcunu avia pisatu un puntu chjave è ùn osava move.

Quandu era cù altri minerali chimichi prima, era un altru tipu.Sapia chì era velenosa, o assai velenosa.Puderia solu stà cù altri cumpagni velenosi, è quelli chì ùn pudianu micca aduprà l'evitavanu., e persone chì ponu aduprà, truveranu ancu troppu fastidiosu.

Sodium Sulfide hà guardatu à a folla chì venia è andava, è vulia refute chì ùn era micca veramente paura, ma una volta hà guardatu à i "affari di sicurità" publicati nantu à u muru.

U sulfuru di sodiu hà calatu u so capu, cumu si deve refute?Queste persone anu ragione, hè veramente un omu assai fastidiosu.

Attenti à ùn manghjà micca per sbagliu, o ancu solu l'odore chì emette, è qualchì volta avete bisognu di portà una maschera di gas;ancu un sèmplice toccu pruvucarà rossu è chapping per via di a so corrosiveness, cusì chì tutte e persone chì ponu entre in cuntattu cù questu U so persunale deve portà guanti di gomma è ancu portà vestiti di travagliu anti-corrosione;in più, a cura deve esse pigliata per evitari perdite è u trattamentu di l'acqua di a pruduzzioni.Se u gasu dissolutu è volatilizatu ùn hè micca trattatu bè, u sulfuru in l'acqua hè faciule d'idrolizà, in forma di H2S Rilasciatu in l'aria, nausea è vomiting subitu dopu esse assorbutu in una grande quantità da e persone, è ancu difficultà à respira. , suffocation, etc., risultatu in un forte sensu di toxicità.S'ellu righjunghji 15-30mg / m3 in l'aria, pruvucarà inflammazioni di a membrana di l'ochju è danni à u nervu otticu.L'H2S dissipatu in l'aria hè inalatu da e persone per un bellu pezzu, è reagisce cù citocromu, oxidase è disulfide bonds in proteini umani è aminoacidi in u corpu umanu, affettendu u prucessu d'ossidazione di e cellule, pruvucannu l'ipoxia in e cellule, è mette in periculu. salute umana.vita.È s'ellu ùn hè micca trattatu bè, l'acqua di l'acqua di l'acqua ùn hè micca trattatu bè, chì devendenu à longu andà di l'acqua cù un altu cuntenutu di sulfuru, pruvucarà u gustu sordu, a perdita di l'appetite, a perdita di pisu, u poviru crescita di capelli, è a fallimentu è a morte in i casi severi.

Sulfuru di sodiu hà suspiratu, si rivelò chì era veramente prublema.

l Sulfuru di sodiu: Hè vera chì hè velenosa, è hè vera chì hè utile

"Sulfuru di sodiu di novu".

Quandu aghju intesu sta frasa, u sulfuru di sodiu hè stata liberata.Era per cumincià à travaglià.In cunfrontu cù stà in un magazzinu bassu-temperature è asciuttu, hà preferitu esse immersi in l'acqua, dissoluti o mischiati cù altri sustanzi chimichi.U pruduttu hà una reazione maravigliosa.

"Ehi, zitellu.Sì abbastanza bè.Avete assai usi, una larga gamma di campi, è alta efficienza.Ùn hè micca stupente chì ci sò tante persone chì ordinanu ".

"Da veru?Sò veramente utile?"

Sodium Sulfide alzò a testa, i so ochji eranu pieni d'aspittà, ma u so corpu era sempre sminutu in u cantonu, ùn hà micca osatu d'avanzà.

"Di sicuru, vi vede, pudete fà tinti sulphur in l'industria di tintura, chì ponu esse a materia prima per sulphur cyan è sulphur blue;depilazione;A preparazione di polisulfuru di sodiu per accelerà l'imbruttazione di a pelle secca è l'ammollimentu hè ancu indispensabile;vi sò ancu usatu cum'è agenti di cucina per a carta in a industria di carta;a denitrificazione è a riduzzione di nitrati in l'industria tessili sò ancu u vostru rolu;tintura mordante per l'agente di tintura di tessuti di cuttuni;ancu in l'industria farmaceutica, pò esse usatu per pruduce antipiretici cum'è phenacetin;micca solu questi, pudete ancu aduprà per fà tiosulfatu di sodiu, idrosulfuru di sodiu, polisulfuru di sodiu, ecc. Quessi sò tutti i vostri Funziona!

U sulfuru di sodiu hà pensatu per un bellu pezzu quellu ghjornu.Hè sempre utile, ùn hà micca solu difetti.Siccomu hè fastidiosu, deve esse usatu à u so pienu potenziale.Questu hè u megliu modu è ciò chì deve fà.

In l'industria metallurgica, pò caccià effittivamenti ioni impurità cum'è Cu2+, Pb2+, Zn2+, etc. in suluzioni di terra rara.I studii anu dimustratu chì u cuntrollu di u pH à circa 5 è aghjunghje Na2S à l'eluate di terra rara per sguassà l'impurità ùn hè micca solu un bon effettu di sguassà l'impurità, ma ancu ùn perde micca e terre rare.

O trattate cù l'acqua di scarico chì cuntene mercuriu chì hè estremamente dannusu per l'ambiente è a salute umana.In l'industria di a soda, u cuntenutu di mercuriu in l'acqua residuale scaricata hè generalmente altu, sopra à u standard internaziunale (0.05mg/L).In una suluzione debbuli sottrattiva (pH 8-11), i ioni di mercuriu ponu formate precipitati insolubili cù sulfuru di sodiu.Pò esse vistu da a tavula attaccata chì u pruduttu di solubilità di HgS hè assai chjucu (Ksp = 1.6 × 10-52).Per mezu di a ricerca, hè determinatu chì l'effettu di u trattamentu hè u megliu quandu a quantità di Na2S hè custante è u valore di pH hè cuntrullatu à 9-10, è l'Hg2 + in l'acqua residuale pò esse ridutta à sottu à u standard naziunale (0.05mg/ L).Inoltre, agghiuncennu FeSO4 per generà Fe (OH) 2 è Fe (OH) 3 colloidi in l'acqua, questi colloidi ponu micca solu adsorbe ioni di mercuriu, ma ancu intrappulà è mantellu di particelle solide HgS sospese, ghjucanu un bonu rolu in a coagulazione è a precipitazione. .U sedimentu ùn hè micca faciule per esse contaminatu duie volte è hè cunvenutu per a dispusizione.

Pò esse ancu usatu per sguassà l'arsenicu.Hè da esse cunnisciutu chì l'arsenicu generalmente esiste in minerali in forma di sulfuru.Durante u prucessu di pyro-smelting, a maiò parte di l'arsenicu si volatilizza in u gasu di fume è u polu, in particulare l'emissione diretta di SO2 à bassa cuncentrazione contaminarà l'ambiente.Per quessa, a rimozione di l'arsenicu deve esse realizatu prima di u trattamentu o u svuotamentu di u gasu di fume.Aduprate a suluzione Na2S per assorbe u gasu di fumu SO2, cusì chì As3+ è S2- formanu As2S3 precipitate (Ksp = 2.1 × 10-22), à un pH più altu (pH> 8), As2S3 pò esse dissolutu per furmà As3S3-6 o AsS2- 3, paragunatu cù A pH bassu, a suluzione generà gas H2S.A ricerca di Yin Aijun et al.[4] mostra chì quandu u pH di a suluzione hè cuntrullata in a gamma di 2,0 à 5,5, u tempu di reazione hè di 50 minuti, a temperatura di reazzione hè di 30 à 50 ° C, è u floculante hè aghjuntu, a rata di rimozione di l'arsenicu pò ghjunghje. 90%.% sopra.In a pruduzzione di carbone biancu medicinali neru, per riduce u cuntenutu di impurità arsenicu in l'acidu sulfuric cuncintratu di a materia prima di pruduzzione, u sulfuru di sodiu hè aghjuntu à l'acidu sulfuricu cuncintratu per fà As3 + forma As2S3 è precipitate è caccià.A pratica di pruduzzione mostra chì u sulfuru di sodiu elimina l'arsenicu micca solu cù una veloce di reazione veloce, ma ancu cù a rimuzione completa di l'arsenicu.U cuntenutu di l'arsenicu in l'acidu sulfuricu dopu a rimuzione di l'arsenicu hè menu di 0,5 × 10-6, è u cuntenutu di l'arsenicu di carbonu biancu pruduttu cù sta materia prima hè ≤0,0003%, chì cumplettamente cumpletu cù i rigulamenti pertinenti.

Ghjoca ancu un rolu maiò in l'electroplating!

Prima, agisce cum'è un brillantante.U sulfuru di sodiu hè dissolutu in l'acqua è ionizatu in ioni di sodiu carcu pusitivu (Na +) è ioni sulfuri caricati negativamente (S2-).Durante u prucessu di electroplating, a prisenza di S2- in l'elettroliti pò prumove a polarizazione di catodi.À a listessa corrente Sutta sta cundizione, a velocità di reazzione di catodu hè accelerata.A velocità di deposizione hè ancu accelerata, a capacità di placcatura profonda hè aumentata, u revestimentu hè raffinatu, è a superficia di a parte placcata diventa più luminosa in modu currispundente.

Puderà ancu sguassà impurità in l'elettroliti, soprattuttu perchè durante u prucessu di produzzione di l'electroplating, più o menu impurità in a materia prima seranu purtate in a suluzione di plating.Queste impurità reagiscenu in modu diversu sottu à l'azzione di l'elettrodi, è l'impurità cù un putenziale più bassu seranu dipositate nantu à a superficia di a parte placcata inseme cù Zn2 +, affettendu a qualità di a strata placcata.Dopu à aghjunghje sulfuru di sodiu, S2- in sulfuru di sodiu pò furmà precipitati cù ioni di impurità metalliche, impediscendu impurità di participà à reazzioni elettrochimichi è facenu u revestimentu luminoso.

O aduprate una suluzione di sulfuru di sodiu per a desulfurizazione di u gasu.U metudu di ricuperazione di SO2 in u gasu di fume hè principalmente di cunvertisce SO2 in H2SO4, SO2 liquidu è sulphur elementari.U sulfuru elementale hè ancu un pruduttu ideale per u riciclamentu per via di a so facilità di manipolazione è di trasportu.Un novu prucessu per a produzzione di zolfo elementale utilizendu H2S pruduciutu da a suluzione Na2S cum'è un agente riducente per riduce SO2.Stu prucessu hè simplice è ùn hà micca bisognu di cunsumà agenti di riduzzione caru cum'è u gasu naturale è u carbone bassu di zolfo cum'è e tecnulugia di produzzione generale.Quandu u pH di a suluzione cade à 8,5-7,5, absorbing SO2 cù Na2S pruducia H2S, è H2S è SO2 vi sottumessi riazzioni umitu Claus in a fase liquidu.

Inoltre, u sulfuru di sodiu pò esse usatu cum'è inhibitore per aiutà à beneficià.Sempre chì ci sò dui aspetti, unu hè chì Na2S hè idrolizatu per pruduce HS-, è HS- esclude xanthate adsorbed in a superficia di minerali sulfuri, è à u stessu tempu, hè adsorbitu nantu à a superficia di minerali per aumentà l'idrofilia. di superfici minerali;da l 'altra banda, si crede chì Na2S ghjoca un rolu inhibitory micca solu Hè causatu da l 'adsorption di HS- nant'à a superficia minerale, è si deve dinù esse ligata à u S2- generatu da l 'ionization di Na2S in suluzione aqueous.

A causa di u grande pruduttu di solubilità di PbS è di u picculu pruduttu di solubilità di PbX2, quandu Na2S hè aghjuntu, a cuncintrazione di S2- aumenta, è l'equilibriu si sposta à manca, chì face u xanthate attaccatu à a superficia minerale desorb, cusì chì Na2S. pò inibisce l'effettu di a superficia minerale.Utilizendu l'effettu inhibitoriu di Na2S, a flotazione di Ni2S3 pò esse impedita aghjustendu Na2S, cusì chì a separazione efficace di Cu2S è Ni2S3 in matte di nichel altu pò esse realizatu.In certi impianti di benefiziu di piombo-zinc, per via di prublemi di l'equipaggiu è di prucessi di produzzione irragionevuli, a scoria dopu a flotazione cuntene sempre piombo è zincu relativamente altu.Tuttavia, a causa di l'adsorption di certi agenti di flottazione nantu à a so superficia, stacking long-termine pruvucarà muddying seriu, chì pruvucarà una grande difficultà in a re-separazione di u minerale mediu di piombo-zinc.Utilizendu l'effettu inhibitoriu di Na2S, Na2S pò esse usatu cum'è reattivu per desorbe u xanthate chì hè stata adsorbitu nantu à a superficia minerale, in modu chì l'operazione di flotazione successiva hè faciule da realizà.U minerale mediu di piombo-zinc accumulatu in Shaanxi Xinhe Concentrator hè statu pretrattatu cù sulfuru di sodiu per a rimozione di droga, è dopu a flotazione hè stata realizata per ottene un concentratu di piombo cun un cuntenutu di piombo di 63,23% è un concentratu di zincu cun un cuntenutu di zincu di 55,89% U ritmu di ricuperazione di zincu pò ghjunghje à 60,56% è 85,55% rispettivamente), chì faci un usu pienu di risorse minerali secundarie.In a classificazione di minerali di sulfuru di cobre-zinc, per via di a densa simbiosi di minerali, u cuntenutu di sulfuru è u ramu secundariu altu, hè difficiule di sorte.Stu tipu di minerale hè stata attivata da Cu2 + durante u prucessu di macinazione, è a so floatability Hè vicinu à a calcopirita, cusì i minerali di cobre è zincu ùn sò micca faciuli di separà.Quandu trasfurmà stu tipu di minerale, aghjunghjendu Na2S durante a macinazione di u minerale, u S2- pruduciutu da l'idrolisi di Na2S è certi ioni di metalli pesanti cù capacità di attivazione, cum'è Cu2 +, formanu precipitati di sulfuru insoluble per caccià l'attivazione di sti ioni metalli pesanti.Dopu, aghjustendu inibitori di zincu è sulfuru, usendu butyl ammonium droga nera per selezziunà preferenzialmente i tailings di rame-ramu per a selezzione di zincu-zinc tailings per a separazione di zolfo per ottene un concentratu di ramu cù 25,10% di rame è cuncentrazione di zincu cù 41,20% di minerale di zincu è cuncentrazione di zolfo cù un cuntenutu sulphur di 38,96%.

Quandu u sulfuru di sodiu hè utilizatu com'è attivatore, a film FeS pò esse furmatu nantu à a superficia di limonite.Perchè à un pH più altu, a film FeS pò aumentà l'adsorzione di ammine molecolari, cusì e particelle di reagenti FeS ponu esse aduprate per a flotazione à pH altu.Flottazione ammina di limonite.Inoltre, Na2S pò esse usatu cum'è attivatore di flotazione per i minerali d'ossidu di cobre.Quandu una quantità approprita di Na2S hè aghjuntu à a suluzione di flotazione, u S2- dissociatu hè sottumessu à una reazione di spustamentu cù l'anioni di lattice nantu à a superficia di u minerale oxidatu per furmà una film di sulfuru nantu à a superficia di l'ossidu di cobre, chì hè benefica per l'adsorzione di i cullettori di xanthate.In ogni casu, a film di sulfuru di ramu furmatu nantu à a superficia di u minerale di l'ossidu di ramu ùn hè micca assai fermu, è hè faciule per cascà quandu l'agitazione hè forte.Quandu si tratta di a minera di cobre Totozui in Daye, Hubei (minerali chì cuntenenu ramu cumposti principarmenti da malachite), u metudu di flotazione di aghjunghje Na2S in parechje tappe è estrazione di u cuncentratu in parechji punti riduce a circulazione di u minerale mediu, è u cuncentratu di ramu. ratio di gradu U prucessu di pruduzzione hè statu migliuratu da 2,1%, è i tassi di ricuperazione di ramu è d'oru anu aumentatu da 25,98% è 10,81% rispettivamente.Na2S pò ancu esse usatu cum'è un attivatore di flotazione per a pirita soppressa da calce peralkali in un sistema perkalime.In u sistema altu alkali, a superficia di pirite hè coperta da film di calcium idrofilu (Ca(OH)2, CaSO4), chì impedisce a so flottazione.I studii anu dimustratu chì dopu l'aghjunzione di Na2S, l'ioni HS-idrolizzati ponu sprimà Ca(OH)2, CaSO4 è Fe(OH)3 chì copre a superficia di pirite da una banda, è à u stessu tempu pò esse adsorbitu nantu a superficia di pirite..Perchè a pirite hà a capacità di trasferisce l'elettroni, quandu u potenziale di l'interfaccia di a pirite hè più grande di EHS / S0, HS-perde l'elettroni nantu à a superficia di xanthate per generà zolfo elementale idrofobu.U sulfuru elementale resultanti copre a superficia di u minerale, attivendu cusì per una flotazione faciule.

Quandu s'utilice cum'è un agentu di flottazione indotta per i minerali d'oru è d'argentu, postu chì a flottazione senza cullizzioni di minerali d'oru faci un usu pienu di u principiu elettrochimicu è a diffarenza elettronica trà e superfici minerali sulfurate è d'oru-argentu, a flottazione senza cullettore hà più. vantaghji.Alta selettività, sistema farmaceuticu più simplice.Inoltre, elimina l'adsorption non-selettiva chì hè difficiuli di cuntrullà in a flotazione di i cullettori di xanthate, è risolve u prublema di a rimozione di droga prima di lissiviazione di cianuri d'oru è u prublema di lixiviazione d'oru di barriera di film di cullettore.Dunque, in l'ultimi anni, ci sò assai studii nantu à a flotazione di minerali d'oru è d'argentu senza agenti di ricuperazione.I minerali d'oru è di sulfuru in i minerali d'oru è d'argentu spessu coexistenu, in particulare l'oru è a pirita sò strettamente dipendenti.Perchè a superficia di pirite hà proprietà di semiconductor è certa capacità di trasportu elettroni, è, per mezu di u paragone di u putenziale elettrostaticu di a superficie di pirite cù HS-/S0 à EHS-/S0, quandu u pH di u slurry di minerale hè in a gamma di 8. -13, pirite U putenziale electrostatic di a superficia di a minera hè sempre più altu ch'è EHS-/S0.Dunque, l'HS- è S2- ionizati da Na2S in a polpa si scaricanu nantu à a superficia di pirite per generà zolfo elementale.

In l'industria di a pelle, u sulfuru di sodiu hè più utilizatu.

Aduprate principalmente u metudu di cumminazzioni di cenere-alkali per caccià l'interstiziu di fibra in a pelle, debilita a cunnessione trà i capelli, l'epidermide è a derma, mudificà a fibra elastica, distrughje u tessulu muscular, è benefiziu l'effettu di l'altri materiali in u prucessu sussegwente. a pelle;saponificate l'oliu in a pelle nuda, per caccià una parte di l'oliu in a pelle è aiutà à sgrassa;per apre u ligame secundariu di a parte di u collagenu, perchè e fibri di colagenu ponu esse allughjatu bè è liberate più gruppi di collagene attivu;è per caccià u mantellu è l'epidermide (capelli putriti alkali).

Senza parlà di i tinti sulfurati chì anu una storia di più di centu anni.A pruduzzione di coloranti hè principalmente ottenuta per mezu di dui metudi di produzzione: u metudu di coccia è u metudu di ebollizione.

I tinti sulfuri sò ridotti è dissoluti per furmà una suluzione di tintura, è i leucosomi furmati sò assorbiti da i fibri di cellulosa, è dopu à u trattamentu di l'ossidazione di l'aire, i fibri di cellulosa mostranu u culore desideratu.

A matrice di coloranti di sulfuru ùn hà micca affinità per i fibri, è a so struttura cuntene ligami di sulfuru, ligami disulfuri o ligami polisulfuri, chì sò ridotti à gruppi sulfhydryl sottu l'azzione di l'agenti riducente di sulfuru di sodiu è diventanu salti di sodiu di leucosome soluble in acqua.U mutivu perchè i leucosomi anu una bona affinità per i fibri di cellulosa hè chì e molécule di i tinti sò relativamente grande, chì à u turnu pruduce una forza di Van der Waals più grande è e forze di ligame di l'idrogenu cù e fibre.

À questu tempu, a pruduzzioni di sulfuru di sodiu pò ancu esse suddivisu in quattru tippi: vulcanizazione in polvere, vulcanizazione soluble in acqua, vulcanizazione liquidu, vulcanizazione di l'ambiente, riduzzione di sulfuru è vulcanizazione disperse.

1. Vulcanizazione in polvere

A formula strutturale generale di a tintura hè DSSD, è in generale deve esse bollita cù sulfuru di sodiu è appiicata dopu a dissolvenza.Stu tipu di tintura hè insolubile in l'acqua, a tintura pò esse ridutta à leuco cù l'agente riducente alkaline, è dissoluta in l'acqua, u salinu di sodiu di leuco pò esse assorbutu da a fibra.

2. Vulcanizazione soluble in acqua

A formula generale di a struttura di tintura hè D-SSO3Na.A caratteristica di stu tipu di tintura hè chì ci sò gruppi soluble in acqua in a struttura molekulari di a tintura, chì hà una bona solubilità è un bonu livellu di tintura.Reagisce i tinti di sulfuru ordinariu cù sulfite di sodiu o bisulfite di sodiu per generà tiosulfate di tintura, chì hà una solubilità di 150 g / L à 20 ° C è hè utilizatu per a tintura cuntinua.I coloranti sulphur solubili in acqua si dissolvi rapidamente à a temperatura di l'ambienti, ùn ci hè micca materia insolubile, è a solubilità saturata hè abbastanza per risponde à tutti i bisogni di dissoluzione di a dosa di tintura.I tinti sulphur solubili in acqua anu una excelente resistenza à a temperatura alta.In ogni casu, u tintu ùn cuntene micca un agentu riduzzione è ùn hà micca affinità per fibri.Hè necessariu aghjunghje sulfide alkali durante a tintura, è cunvertisce in un statu chì hà affinità per e fibre di cellulosa per via di reazzioni nucleofili è di riduzzione.In generale, hè appiicata à i tessili per mezu di tintura di pad di sospensione.

3. Vulcanization liquid

A furmula strutturale generale di a tintura hè D-SNa, chì cuntene una certa quantità di agenti riducendu di sulfuru di sodiu per pre-reduce a tintura à un leuco soluble in acqua.Reducing tinture sulphur cumuni à leuco sulubbili in acqua cù agenti riduzzione, agghiuncennu eccessivu agenti riduzzione cum'è antioxidante, agghiuncennu agenti penetranti, sali inorganicu è addolcitore d'acqua à fà tintura liquidu, canusciutu macari comu tintura pre-ridutta.Pò esse usatu direttamente diluting with water.Tali tinture includenu tinture sulphur-containing, cum'è Casulfon tinture chì cuntene sulfuru di sodium, è ancu cuntene micca o assai picculi quantità di sulphur, cum'è tinture Immedial, è ùn ci hè micca acqua residuale chì cuntene sulphur durante a tintura.

4. Vulcanization amichevuli di l 'ambiente

In u prucessu di pruduzzione, hè raffinatu in leucochrome, ma u cuntenutu di sulfuru è u cuntenutu di polisulfuru sò assai più bassi di i tinti sulphur ordinali.U tintu hà una purezza alta, una reducibilità stabile è una bona permeabilità.À u listessu tempu, u glucose è l'idrosulfite di sodiu sò usati cum'è agenti riducenti binari in u bagnu di tintura, chì ùn ponu micca solu riduce i tinti sulfuri, ma ancu ghjucà un rolu ambientale.

5. Riduzzione di sulfuru

Spessu fattu in polvere, polvere fine, ultrafine o coloranti liquidi, adattati per tessuti mischiati di poliester-cotone è tinture disperse in u stessu tintura di bagnu, pò esse usatu per a riduzione di soda caustica, idrosulfite di sodiu (o diossidu di tiourea), invece di sulfuru di sodiu. per riduzzione è dissoluzione, cum'è Hydron Indocarbon dye.

6. Vulcanizazione di dispersione

I tinti di zolfo disperse sò basati nantu à i tingi di zolfo è i tingi di sulphur vat, è sò pruduciuti secondu u metudu di trasfurmazioni cummerciale di tinture disperse.Sò usati principarmenti per a tintura di pad di poliester-viscosa o poliester-cotone mischiati cù tinture disperse in u stessu bagnu.Ci sò 16 varietà di Kayaku Homodye pruduciutu da Nippon Kayaku.

U prucessu di tintura specifichi pò esse divisu in quattru tappe

(1) Riduzzione di tinture Hè più faciule per dissolve i tinti sulfuri.U sulfuru di sodiu hè comunmente utilizatu com'è un agentu riducente, è ancu agisce cum'è un agentu alkali.In ordine à impedisce u corpu di leuco da esse hydrolyzed, soda ash è altri sustanzi ponu esse aghjuntu apprupriati, ma l 'alkalinity di u bagnu di riduzzione ùn deve esse troppu forte, altrimenti u ritimu riduzzione tintura vi rallentà.

(2) A tintura leuco in a suluzione di tintura hè assorbita da a fibra.U leuco di u tintu sulphur esiste in u statu anioni in a suluzione di tintura.Hè diretta à a fibra di cellulosa è pò esse adsorbitu nantu à a superficia di a fibra è diffusa in l'internu di a fibra.Leuco dye sulfuru hà bassu directness à fibra di cellulosa, generalmente adopra un picculu rapportu di bagnu, è aghjunghje l'elettroliti apprupriati à u stessu tempu, pò aumentà a tarifa di tintura à a temperatura più alta, è migliurà a tintura è a penetrazione di livellu.

(3) Trattamentu d'ossidazione Dopu chì u leuco di tintura sulfuru hè tintu nantu à a fibra, deve esse oxidatu per vede u culore desideratu.L'ossidazione hè un passu impurtante dopu a tintura cù tinture sulfurate.Dopu a tintura, i tinti di sulfuru facilmente oxidati ponu esse oxidati da l'aria dopu à lavà è ventilazione, vale à dì, u metudu d'ossidazione di l'aria hè utilizatu;per certi tinti sulphur chì ùn sò micca facilmente oxidati, l'agenti oxidanti sò usati per prumove l'oxidazione.

(4) Post-processing Post-processing include cleaning, oiling, anti-brittleness è fissazione di u culore, etc. I tinti sulphur deve esse lavatu cumplettamente dopu a tintura per riduce u sulphur residuale nantu à u tessulu è impediscenu chì u tessulu sia brittle, perchè u sulphur. in u tinte è u sulphur in l'alkali vulcanizatu sò facilmente oxidati in l'aria per furmà l'acidu sulfuricu, chì pruvucarà l'idrolisi à l'acidu à a fibra di cellulosa è causanu danni.Reduce a forza è rende a fibra fragile.Per quessa, pò esse trattatu cù agenti anti-brittle, cum'è: urea, fosfatatu trisodiu, cola d'ossu, acetate di sodiu, etc. Per migliurà a luce di u sole è a rapidità di sapone di i tinti sulphur, pò esse fissatu dopu a tintura.Ci hè dui metudi di trattamentu di fissazione di u culore: trattamentu di u salinu di metallu (cum'è dichromate di potassiu, sulfate di cobre, acetate di ramu è mischi di sti sali) è trattamentu di l'agenti di fissazione di culore cationicu (cum'è l'agenti di fissazione di culore Y).In a pruduzzione, hè megliu aduprà l'agente di fissazione di u culore M, chì hè cumpostu da l'agentu di fissazione di u culore cationicu è u salinu di cobre, chì ponu riduce a contaminazione di cromu.

l sulfuru di sodiu: Per piacè fate attenzione à questi quandu si usa!

"Vi sentite tristi perchè site fastidiosu?"

Sulfuru di sodiu annunziò, ma ùn parlava micca, ma a voce sonò di novu

"Ma, va bè."

U sulfuru di sodiu hà guardatu l'omu, chì portava una tuta anti-corrosione, una maschera à gas è guanti di gomma.

"Fighjate, questi sò assai simplici è ùn anu micca fastidiosu".

"No, hè assai prublema.Avete da portà vestiti di travagliu anti-corrosione, una maschera di gas, è guanti di gomma.E cose ordinarie sò inutili.Avete assai precautions.Se ùn site micca attentu, sarete ferite.Avete da trattà cun elli durante l'usu.i gasi è l'acqua.

"Tuttavia, aghju una suluzione.Ùn aghju micca esse feritu, è possu risolve assai bè.

Se l'aghju accidintali nantu à a mo robba, solu bisognu di caccià immediatamente a robba contaminata, risciacquate cù assai acqua corrente per almenu 15 minuti è andate à u duttore;se toccu accidentalmente l'ochji, possu immediatamente alzà e palpebre è lavate cù assai acqua corrente O saline normale sciacquate bè per almenu 15 minuti prima di circà l'assistenza medica;s'ellu hè inalatu accidintali, abbandunaraghju rapidamente a scena è andaraghju à un locu cù aria fresca per mantene a via aerea senza obstruzioni.Se a respirazione hè difficiule, cuntattate di novu l'ossigenu.Se a respirazione si ferma, eseguite immediatamente a respirazione artificiale è cercate assistenza medica;s'ellu hè inghjustu accidintali, lavaraghju a bocca cù l'acqua, beie latte o biancu d'ova, è dopu cercà assistenza medica."

"Ma sò sempre infiammabile!"

"Sò, sì una sustanza di combustione spontanea in un statu anidru, è a polvera hè faciule da brusgià spontaneamente in l'aria.Si decompone quandu scontra l'acidu è libera gasi inflammabili.Puderà ancu furmà mischii splusivi quandu hè in forma di polvere, è a suluzione aquosa hè ancu corrosiva è estremamente tossica.Forte irritante.À 100 ° C si cumincia à evaporà, è u vapore pò attaccà u vetru.

À sente questu, Na Su si sentia ancu più triste.A testa chì era stata alzata ghjustu avà s'era dighjà abbassata, ùn osava più guardà u parlante.

"Ma ùn importa micca, finu à chì l'acqua, l'acqua di nebbia è a sabbia ponu estingue u focu.S'ellu ci hè una fuga, isolate l'area contaminata, mette una maschera full-face è vestiti di travagliu anti-acidu è alkali è entra in scena da u ventu superiore.A pala hè cullata in un cuntainer seccu, pulitu, coperto, o lavatu cù una grande quantità d'acqua, diluted è poi mette in u sistema di l'acqua.S'ellu hè una fuga à grande scala, pò esse solu cullighjata è riciclata o trasportata à un locu di eliminazione di rifiuti per a eliminazione.Ma questi sò tutti Hè a cunniscenza chì avemu amparatu in anticipu, è l'impiigatu di a nostra cumpagnia sò sottumessi à l'apprendimentu è a furmazione prufessiunali è sistematichi per ùn avè micca perdite.Ùn vi preoccuppate micca, à sente à sente culpèvule, ùn hè micca a vostra culpa !

Dopu qualchì tempu, u sulfuru di sodiu alzò a testa è disse: "Ma duvete esse attentu!Ancu s'è avete amparatu questu, avete ancu esse attentu, hè veramente periculosu per aduprà per mè ".

l sulfuru di sodiu: Se vulete caccià mi fora, fate attenzione!

"Imballate è trasportate u sulfuru di sodiu oghje.Sapete tutte e precauzioni.Sapete e specificazioni è l'imballu! ”

"Iè!"

Per un tempu, a fabbrica hà cuminciatu à esse occupatu.

U sulfuru di sodiu hè fermamente sigillatu in tamburi d'acciaio di 0,5 mm di grossu, è u pesu netu di ogni tamburinu ùn supera micca 100 kg.Dopu avè imballatu, hè stata caricata nantu à a gondola.

L'ispettori di securità ferroviaria riuniscenu merchenzie periculose in cunfurmità cù a tavola di assemblea di merchenzie periculose in "Regulamenti di trasportu di merci periculose" di u Ministeru di Ferrovie.À u mumentu di a spedizione, u persunale hà verificatu strettu l'integrità è a sicurità di l'imballu, è ancu assicuratu chì ùn era micca mischju cù oxidanti, acidi, chimichi alimentari, etc. equipaggiu antiincendiu è equipaggiu di trattamentu d'urgenza per fughe.

Mentre era in vittura, Na S ùn pudia micca impedisce di pensà à ciò chì qualchissia li dicia prima di a partenza

Ellu disse: "Pudete pensà chì site assai velenoso è corrosivu, ma avete da sapè chì avete assai usi, è avemu da dì ancu à a persona chì vi piglia ciò chì deve esse attentu.Tuttu ciò chì duvete fà hè di esse attentu.Fate u vostru rolu, chì a nostra cura vale a pena, vedemu a vostra forza, questu hè abbastanza ".

Quandu u sulfuru di sodiu si ferma in u magazzinu di bassu temperatura è seccu di novu, hà sempre bramatu à esse immersi in acqua, ma ùn si sente più annoiatu, ma ùn pò aspittà per aiutà u so novu pruprietariu finisce u travagliu!

Sapete veramente di sulfuru di sodiu?

Cum'è tutti sapemu, u sulfuru di sodiu hè assai tossicu è corrosivu, ma hè largamente utilizatu in parechji campi, cusì capisce veramente l'infurmazioni pertinenti nantu à u sulfuru di sodiu?

l Panoramica di sulfuru di sodiu

U sulfuru di sodiu puru hè un polveru cristalinu incolore cù una forte igroscopicità è hè facilmente solubile in acqua.A suluzione aqueous hà una forte reazione alkaline è pruvucarà brusture quandu tocca a pelle è i capelli, cusì u sulfuru di sodiu hè ancu chjamatu sulfuru alkali.A suluzione aquosa di sulfuru di sodiu s'ossidarà lentamente in tiosulfatu di sodiu, sulfite di sodiu, sulfate di sodiu è polisulfuru di sodiu in l'aria.U culore di sulfuru di sodiu industriale hè rosa, rossu marrone è caqui per via di impurità.Sulfuru di sodiu flaky giallu cù odore di sulfuru d'idrogenu è igroscopicità.Già giallu à marrone-nìuru quandu espunutu à a luce è in l'aria, è gradualmente pruduce sulfuru di l'idrogenu, chì pò esse decompostu quandu si scontra à l'acidu o ancu l'acidu carbonicu.Hè facilmente soluble in acqua, ligeramente soluble in etanol, è insoluble in etere.A suluzione aquosa hè alkaline, è a suluzione diventerà gradualmente tiosulfatu di sodiu è idrossidu di sodiu quandu si mette in l'aria.

U sviluppu di sulfuru di sodiu in u mo paese hà una longa storia è una sperienza ricca.A pruduzzione di sulfuru di sodiu hè stata urigginata in l'anni 1830, è una pruduzzione à piccula scala hè stata iniziata da una fabbrica chimica in Dalian, Liaoning.Da l'anni 1980 à a mità di l'anni 1990, cù u sviluppu vigoroso di l'industria chimica internaziunale, l'industria interna di sulfuru di sodiu hà subitu cambiamenti fundamentali.U numaru di fabricatori è scala hà aumentatu dramaticamente, è u sviluppu hè rapidu.L'area di produzzione di sulfuru di sodiu centrata in Yuncheng, Shanxi s'hè allargata rapidamente à più di 10 pruvince è regioni cumprese Yunnan, Xinjiang, Mongolia Interna, Gansu, Qinghai, Ningxia è Shaanxi.A capacità di produzzione annuale naziunale hè cresciutu da 420 000 tunnellate à a fini di l'anni 1980 à 640 000 tunnellate à a mità di l'anni 1990.A so pruduzzione si sviluppa più veloce in Mongolia Interna, Gansu è Xinjiang in u Norduvestu di a Cina.A capacità di pruduzzione di a Mongolia Interna hà righjuntu 200.000 tunnellate, è hè diventata a più grande basa di produzzione di prudutti di sulfuru di sodiu in Cina.

Siccomu a nostra cumpagnia hà cuminciatu à cuntattà i prudutti di sulfuru di sodiu, avemu ghjuntu à a cooperazione cù parechje cumpagnie è avemu ricevutu valutazioni estremamente alte.Pudemu guarantiscenu a qualità di u produttu è u trasportu è altre cose, "serviziu di qualità", "pruduttu prima" è "clienti prima" Hè u principiu chì avemu sempre aderitu!

l Applicazione di sulfuru di sodiu:

1. L'industria di tintura hè aduprata per pruduce tinture sulphur, è hè a materia prima per sulphur blue è sulphur blue.

2. In l'industria di stampa è di tintura, hè utilizatu com'è aiutu di tintura per dissolve i tinti sulfuri.

3. In l'industria di a carta, hè utilizatu com'è agentu di cucina per a carta.

4. In l'industria tessili, hè utilizatu in a denitrificazione di fibri artificiali è a riduzzione di nitrati, è cum'è mordante per a tintura di tela di cuttuni.

5. In l'industria di u tanning, hè utilizatu per l'idrolisi per depilate i peddi crudi, è hè ancu usatu per preparà u polisulfuru di sodiu per accelerà u soaking di i peddi secchi è l'ammolli.

6. L'industria di l'electroplating hè utilizata per u trattamentu di u stratu conduttivu in l'electroplating direttu, per mezu di a reazzione di sulfuru di sodiu è di paladiu per furmà sulfuru di palladium colloidal per ghjunghje à u scopu di furmà una bona strata conductiva nantu à a superficia non metallica.

7. L'industria farmaceutica hè aduprata per pruduce antipiretici cum'è phenacetin.

8. Ci sò ancu certi usi in l'industria militare.

9. In a flotazione minerale, u sulfuru di sodiu hè l'inhibitore di a maiò parte di i minerali di sulfuru, l'agente di sulfuru di i minerali di l'ossidu di metalli non ferru, è u deagentu di cuncentrati misti di sulfuri.

10. In u trattamentu di l'acqua, hè principarmenti utilizatu per trattà l'electroplating o altre acque residuali chì cuntenenu ioni di metalli, è aduprà ioni sulphur per precipitate ioni di metalli per caccià ioni metallichi, cum'è germaniu, stagnu, piombo, argentu, cadmiu, ramu, mercuriu, zincu. , manganese aspetta.U metudu di precipitazione di sulfuru di sodiu pò ricuperà elementi metallichi preziosi in l'acqua residuale di metalli pesanti.

11. Agghiuncennu una quantità apprupriata di sulfuru di sodiu à a suluzione di incisione alkalina di l'aluminiu è di leghe pò migliurà significativamente a qualità di a superficia incisa, è pò ancu esse usata per caccià impurità di metalli pesanti solubili in alcaline, cum'è zincu in a suluzione di incisione alkalina. .

12. Hè a materia prima di tiosulfatu di sodiu, polisulfuru di sodiu, tinture sulfurate, etc.

13. Analizà a durezza di l'acqua in a produzzione di fertilizante di nitrogenu.

Dettagli:

Industria metallurgica:

1) Eliminazione di impurità in lixiviazione di terra rara Quandu si tratta di minerali di terra rara di eluzione di crosta intemperie, dopu a lixiviazione è a lixiviazione cù una suluzione elettrolitica forte, a lixiviazione di terra rara ottenuta spessu cuntene una grande quantità di ioni impurità, cum'è Al3 +, Fe3 + , Ca2+, Mg2+, Cu2+, etc. Quandu u prucessu di precipitazione di l'acidu oxalic hè utilizatu, sti impurità inevitabbilmente formanu a precipitazione d'oxalate è u trasferimentu à i prudutti di a terra rara, affettendu a purità di u pruduttu.Inoltre, per evità l'emulsificazione in u prucessu d'estrazione sussegwente, i ioni impurità in u liquidu di l'alimentazione deve esse eliminati prima.I custanti di u produttu di solubilità di parechji precipitati di sulfuru di metalli sò indicati in a tavula attaccata.Quandu Na2S hè aghjuntu à l'eluate di terra rara, ioni di metalli pesanti Cu2 +, Pb2 +, Zn2 +, etc. in a suluzione pò esse eliminata in modu efficace.I studii anu dimustratu chì u cuntrollu di u pH à circa 5 è aghjunghje Na2S à l'eluate di terra rara per sguassà l'impurità ùn hè micca solu un bon effettu di sguassà l'impurità, ma ancu ùn perde micca e terre rare.

2) Aduprate Na2S per sguassà l'arsenicu.L'arsenicu generalmente esiste in minerali in forma di sulfuru.Duranti u prucessu di pirometallurgia, a maiò parte di l'arsenicu si volatilizza in u gasu è u polu, soprattuttu l'emissione diretta di SO2 à bassa cuncentrazione contaminarà l'ambiente.Per quessa, a rimozione di l'arsenicu deve esse realizatu prima di u trattamentu o u svuotamentu di u gasu di fume.Aduprate a suluzione Na2S per assorbe u gasu di fumu SO2, cusì chì As3+ è S2- formanu As2S3 precipitate (Ksp = 2.1 × 10-22), à un pH più altu (pH> 8), As2S3 pò esse dissolutu per furmà As3S3-6 o AsS2- 3, paragunatu cù A pH bassu, a suluzione generà gas H2S.A ricerca di Yin Aijun et al.[4] mostra chì quandu u pH di a suluzione hè cuntrullata in a gamma di 2,0 à 5,5, u tempu di reazione hè di 50 minuti, a temperatura di reazzione hè di 30 à 50 ° C, è u floculante hè aghjuntu, a rata di rimozione di l'arsenicu pò ghjunghje. 90%.% sopra.In a pruduzzione di carbone biancu medicinali neru, per riduce u cuntenutu di impurità arsenicu in l'acidu sulfuric cuncintratu di a materia prima di pruduzzione, u sulfuru di sodiu hè aghjuntu à l'acidu sulfuricu cuncintratu per fà As3 + forma As2S3 è precipitate è caccià.A pratica di pruduzzione mostra chì u sulfuru di sodiu elimina l'arsenicu micca solu cù una veloce di reazione veloce, ma ancu cù a rimuzione completa di l'arsenicu.U cuntenutu di l'arsenicu in l'acidu sulfuric dopu a rimuzione di l'arsenicu hè menu di 0,5 × 10-6, è u cuntenutu di l'arsenicu di carbone biancu pruduttu cù sta materia prima hè ≤0,0003%, chì cumplettamente cumpletu cù i rigulamenti di a Farmacopea di i Stati Uniti.

Trattamentu di l'acqua:

Hè principarmenti per trattà cù l'acqua residuale chì cuntene mercuriu chì hè estremamente dannusu per l'ambiente è a salute umana.In l'industria di a soda, u cuntenutu di mercuriu in l'acqua residuale scaricata hè generalmente altu, sopra à u standard internaziunale (0.05mg/L).In una suluzione debbuli sottrattiva (pH 8-11), i ioni di mercuriu ponu formate precipitati insolubili cù sulfuru di sodiu.Pò esse vistu da a tavula attaccata chì u pruduttu di solubilità di HgS hè assai chjucu (Ksp = 1.6 × 10-52).Per mezu di a ricerca, hè determinatu chì l'effettu di u trattamentu hè u megliu quandu a quantità di Na2S hè custante è u valore di pH hè cuntrullatu à 9-10, è l'Hg2 + in l'acqua residuale pò esse ridutta à sottu à u standard naziunale (0.05mg/ L).Inoltre, agghiuncennu FeSO4 per generà Fe (OH) 2 è Fe (OH) 3 colloidi in l'acqua, questi colloidi ponu micca solu adsorbe ioni di mercuriu, ma ancu intrappulà è mantellu di particelle solide HgS sospese, ghjucanu un bonu rolu in a coagulazione è a precipitazione. .U sedimentu ùn hè micca faciule per esse contaminatu duie volte è hè cunvenutu per a dispusizione.

Industria galvanica:

1) Na2S hè usatu cum'è un sbiancante in l'electroplating:

U sulfuru di sodiu hè dissolutu in l'acqua è ionizatu in ioni di sodiu carcu pusitivu (Na +) è ioni sulfuri caricati negativamente (S2-).Durante u prucessu di electroplating, a prisenza di S2- in l'elettroliti pò prumove a polarizazione di catodi.À a listessa corrente Sutta sta cundizione, a velocità di reazzione di catodu hè accelerata.A velocità di deposizione hè ancu accelerata, a capacità di placcatura profonda hè aumentata, u revestimentu hè raffinatu, è a superficia di a parte placcata diventa più luminosa in modu currispundente.

2) U sulfuru di sodiu elimina impurità in l'elettroliti:

Durante u prucessu di pruduzzioni di l'electroplating, più o menu impurità in a materia prima seranu purtate in a suluzione di plating.Queste impurità reagiscenu in modu diversu sottu à l'azzione di l'elettrodi, è l'impurità cù un putenziale più bassu seranu dipositate nantu à a superficia di a parte placcata inseme cù Zn2 +, affettendu a qualità di a strata placcata.Dopu à aghjunghje sulfuru di sodiu, S2- in sulfuru di sodiu pò furmà precipitati cù ioni di impurità metalliche, impediscendu impurità di participà à reazzioni elettrochimichi è facenu u revestimentu luminoso.

3) Utilizà a suluzione di Na2S per a desulfurazione di i fumi

Attualmente, u metudu di ricuperazione di SO2 in u gasu di fume hè principalmente di cunvertisce SO2 in H2SO4, SO2 liquidu è sulphur elementari.U sulfuru elementale hè ancu un pruduttu ideale per u riciclamentu per via di a so facilità di manipolazione è di trasportu.Un novu prucessu per a produzzione di zolfo elementale utilizendu H2S pruduciutu da a suluzione Na2S cum'è un agente riducente per riduce SO2.Stu prucessu hè simplice è ùn hà micca bisognu di cunsumà agenti di riduzzione caru cum'è u gasu naturale è u carbone bassu di zolfo cum'è e tecnulugia di produzzione generale.Quandu u pH di a suluzione cade à 8,5-7,5, absorbing SO2 cù Na2S pruducia H2S, è H2S è SO2 vi sottumessi riazzioni umitu Claus in a fase liquidu.

Industria di trasfurmazioni minerali:

1) sulfuru di sodiu cum'è inhibitore:

L'effettu inhibitori di sulfuru di sodiu nantu à u minerale di sulfuru hè generalmente cridutu per esse principalmente per dui aspetti.Unu hè chì Na2S hydrolyzes per pruduce HS-, HS- esclude xanthate adsorbed nantu à a superficia di minerali sulfuri, è à u stessu tempu, hè adsorbutu nantu à a superficia minerale per aumentà l'idrofilia di a superficia minerale;l 'altru hè Da una banda, hè cunsideratu chì l'effettu inhibitory di Na2S ùn hè micca solu causatu da l'adsorption di HS- nantu à a superficia minerale, ma ancu ligata à u S2- furmata da l'ionizazione di Na2S in suluzione aqueous.

A causa di u grande pruduttu di solubilità di PbS è di u picculu pruduttu di solubilità di PbX2, quandu Na2S hè aghjuntu, a cuncintrazione di S2- aumenta, è l'equilibriu si sposta à manca, chì face u xanthate attaccatu à a superficia minerale desorb, cusì chì Na2S. pò inibisce l'effettu di a superficia minerale.Utilizendu l'effettu inhibitoriu di Na2S, a flotazione di Ni2S3 pò esse impedita aghjustendu Na2S, cusì chì a separazione efficace di Cu2S è Ni2S3 in matte di nichel altu pò esse realizatu.In certi impianti di benefiziu di piombo-zinc, per via di prublemi di l'equipaggiu è di prucessi di produzzione irragionevuli, a scoria dopu a flotazione cuntene sempre piombo è zincu relativamente altu.Tuttavia, a causa di l'adsorption di certi agenti di flottazione nantu à a so superficia, stacking long-termine pruvucarà muddying seriu, chì pruvucarà una grande difficultà in a re-separazione di u minerale mediu di piombo-zinc.Utilizendu l'effettu inhibitoriu di Na2S, Na2S pò esse usatu cum'è reattivu per desorbe u xanthate chì hè stata adsorbitu nantu à a superficia minerale, in modu chì l'operazione di flotazione successiva hè faciule da realizà.U minerale mediu di piombo-zinc accumulatu in Shaanxi Xinhe Concentrator hè statu pretrattatu cù sulfuru di sodiu per a rimozione di droga, è dopu a flotazione hè stata realizata per ottene un concentratu di piombo cun un cuntenutu di piombo di 63,23% è un concentratu di zincu cun un cuntenutu di zincu di 55,89% U ritmu di ricuperazione di zincu pò ghjunghje à 60,56% è 85,55% rispettivamente), chì faci un usu pienu di risorse minerali secundarie.In a classificazione di minerali di sulfuru di cobre-zinc, per via di a densa simbiosi di minerali, u cuntenutu di sulfuru è u ramu secundariu altu, hè difficiule di sorte.Stu tipu di minerale hè stata attivata da Cu2 + durante u prucessu di macinazione, è a so floatability Hè vicinu à a calcopirita, cusì i minerali di cobre è zincu ùn sò micca faciuli di separà.Quandu trasfurmà stu tipu di minerale, aghjunghjendu Na2S durante a macinazione di u minerale, u S2- pruduciutu da l'idrolisi di Na2S è certi ioni di metalli pesanti cù capacità di attivazione, cum'è Cu2 +, formanu precipitati di sulfuru insoluble per caccià l'attivazione di sti ioni metalli pesanti.Dopu, aghjustendu inibitori di zincu è sulfuru, usendu butyl ammonium droga nera per selezziunà preferenzialmente i tailings di rame-ramu per a selezzione di zincu-zinc tailings per a separazione di zolfo per ottene un concentratu di ramu cù 25,10% di rame è cuncentrazione di zincu cù 41,20% di minerale di zincu è cuncentrazione di zolfo cù un cuntenutu sulphur di 38,96%.

2) sulfuru di sodiu cum'è attivatore:

I studii di flottazione di u sistema smithsonite-limonite dimustranu chì in a flottazione di limonite amine, solu à un pH più bassu, l'amina puderia esse adsorbita nantu à a superficia minerale da a forza elettrostatica.In ogni casu, dopu à aghjunghje Na2S, una film FeS hè furmatu nantu à a superficia di a limonite.Siccomu a film FeS pò aumentà l'adsorzione di amine molecolari à un pH più altu, e particelle di reagenti FeS ponu esse aduprate per a flotazione, è a limonite pò esse depleted à un pH altu.A flottazione di amine hè stata realizata.Inoltre, Na2S pò esse usatu cum'è attivatore di flotazione per i minerali d'ossidu di cobre.Quandu una quantità approprita di Na2S hè aghjuntu à a suluzione di flotazione, u S2- dissociatu hè sottumessu à una reazione di spustamentu cù l'anioni di lattice nantu à a superficia di u minerale oxidatu per furmà una film di sulfuru nantu à a superficia di l'ossidu di cobre, chì hè benefica per l'adsorzione di i cullettori di xanthate.In ogni casu, a film di sulfuru di ramu furmatu nantu à a superficia di u minerale di l'ossidu di ramu ùn hè micca assai fermu, è hè faciule per cascà quandu l'agitazione hè forte.Quandu si tratta di a minera di cobre Totozui in Daye, Hubei (minerali chì cuntenenu ramu cumposti principarmenti da malachite), u metudu di flotazione di aghjunghje Na2S in parechje tappe è estrazione di u cuncentratu in parechji punti riduce a circulazione di u minerale mediu, è u cuncentratu di ramu. ratio di gradu U prucessu di pruduzzione hè statu migliuratu da 2,1%, è i tassi di ricuperazione di ramu è d'oru anu aumentatu da 25,98% è 10,81% rispettivamente.Na2S pò ancu esse usatu cum'è un attivatore di flotazione per a pirita soppressa da calce peralkali in un sistema perkalime.In u sistema altu alkali, a superficia di pirite hè coperta da film di calcium idrofilu (Ca(OH)2, CaSO4), chì impedisce a so flottazione.I studii anu dimustratu chì dopu l'aghjunzione di Na2S, l'ioni HS-idrolizzati ponu sprimà Ca(OH)2, CaSO4 è Fe(OH)3 chì copre a superficia di pirite da una banda, è à u stessu tempu pò esse adsorbitu nantu a superficia di pirite..Perchè a pirite hà a capacità di trasferisce l'elettroni, quandu u potenziale di l'interfaccia di a pirite hè più grande di EHS / S0, HS-perde l'elettroni nantu à a superficia di xanthate per generà zolfo elementale idrofobu.U sulfuru elementale resultanti copre a superficia di u minerale, attivendu cusì per una flotazione faciule.

3) U sulfuru di sodiu hè utilizatu com'è agente di flottazione indotta per i minerali d'oru è d'argentu:

Siccomu a flottazione senza cullettore di minerale d'oru faci un usu pienu di u principiu elettrochimicu è a diffarenza di l'elettroni nantu à a superficia di sulfuri è minerali d'oru-argentu, a flottazione senza cullettore hà una selettività più alta è un sistema di reagenti più simplice.Inoltre, elimina l'adsorption non-selettiva chì hè difficiuli di cuntrullà in a flotazione di i cullettori di xanthate, è risolve u prublema di a rimozione di droga prima di lissiviazione di cianuri d'oru è u prublema di lixiviazione d'oru di barriera di film di cullettore.Dunque, in l'ultimi anni, ci sò assai studii nantu à a flotazione di minerali d'oru è d'argentu senza agenti di ricuperazione.I minerali d'oru è di sulfuru in i minerali d'oru è d'argentu spessu coexistenu, in particulare l'oru è a pirita sò strettamente dipendenti.Perchè a superficia di pirite hà proprietà di semiconductor è certa capacità di trasportu elettroni, è, per mezu di u paragone di u putenziale elettrostaticu di a superficie di pirite cù HS-/S0 à EHS-/S0, quandu u pH di u slurry di minerale hè in a gamma di 8. -13, pirite U putenziale electrostatic di a superficia di a minera hè sempre più altu ch'è EHS-/S0.Dunque, l'HS- è S2- ionizati da Na2S in a polpa si scaricanu nantu à a superficia di pirite per generà zolfo elementale.

Cuirindustry:

Utilizà u metudu di cumminazione grisgiu-alkali:

(1) Metudu alkali di calce pura: cumminazione di sulfuru di sodiu è calce;

(2) Metudu alkali-alkali: una cumminazione di sulfuru di sodiu, soda caustica è calce spenta (aduprata soprattuttu per calcare a pelle di bufali è a pelle di porcu).A causa di a forte alcalinità di a soda caustica, a pruduzzione di tanning currente hè basu micca solu per a produzzione di pelle di porcu, ma ancu per liming.Aduprate menu soda caustica;

(3) Metudu di calce-alkali-sali: nantu à a basa di u metudu di cendra-alkali puri, aghjunghje sali neutri, cum'è chlorur di calcium, chloride di sodium, sulfate di sodium, etc.;

(4) Liming enzimaticu.

À :

1. Eliminate a matrice fibrosa interdermale, debilita a cunnessione trà i capelli, l'epidermisa è a dermis, mudificà e fibre elastiche, distrughjenu u tessulu muscular, è benefiziu l'effettu di l'altri materiali nantu à a pelle in u prucessu sussegwente;

2. Saponificate l'oliu in a pelle nuda, sguassate una parte di l'oliu in a pelle, è ghjucà un certu rolu in u grassu;

3. Apertura i ligami secundarii di a parte di u collagenu, perchè i fibri di colagenu sò allughjati bè è più gruppi attivi di colaggiu sò liberati;

4. Eliminate u mantellu è a cuticule (alkali rotten hair).

Industria di tintura:

I tinti sulphur anu una storia di più di 100 anni da a so nascita.I primi tinti sulphur foru pruduciutu da Croissant è Bretonniere in u 1873. Anu cumminatu materiali chì cuntenenu fibri organici, cum'è chips di legnu, humus, bran, cuttuni è scarti Paper, ecc.Stu tintu igroscòpicu scuru, malodore hà una cumpusizioni inestabile è hè facilmente solubile in acqua.Quandu si tinte u cuttuni cù un bagnu alkaline è un bagnu di sulfuru d'alkali, un tintu verde hè ottenutu.U cuttuni pò turnà marrone quandu espunutu à l'aria o oxidatu chimicamente cù una suluzione dicromata per riparà u culore.Perchè sti tinture anu un rendimentu di tintura eccellente è prezzu bassu, ponu esse aduprati in l'industria di tintura di cuttuni.

In u 1893, R.Vikal hà funnutu p-aminophenol cù sulfuru di sodiu è sulfuru per fà tinti sulfuri neri.Hà trovu ancu chì certi derivati ​​di benzene è naftalina puderanu esse funnuti cù sulfuru è sulfuru di sodiu per pruduce una varietà di coloranti sulfuri neri.tintura.Da tandu, a ghjente hà sviluppatu tinture sulphur blu, rossu è verde nantu à sta basa.À u listessu tempu, u metudu di preparazione è u prucessu di tintura sò stati assai migliurati.Tinture sulfurate solubili in acqua, tinture sulfurate liquidi è tinture sulfurate amichevuli di l'ambiente sò apparsu unu dopu à l'altru, facendu chì i tinti sulfurati fiuriscenu.

I tinti sulfuri sò attualmente unu di i tinti più utilizati.Sicondu i raporti, a pruduzzione di tinture sulphur in u mondu righjunghji più di 100 000 tunnellate, è a spezia più impurtante hè tintura nera sulphur.Attualmente, a pruduzzione di sulfuru neru cunta u 75% ~ 85% di a pruduzzioni tutale di coloranti sulphur.A causa di a so sintesi simplice, u prezzu bassu, a bona solidità è senza carcinogenicità, hè favuritu da i pruduttori di stampa è di tintura.Hè largamente utilizatu in a tintura di cuttuni è altre fibre di cellulosa, è a serie nera è blu sò i più utilizati.

Ci sò dui metudi di pruduzzione industriale di coloranti sulfuru:

1) Metudu di coccia, ammini di coccia, fenoli o composti nitro di idrocarburi aromatici crudi cù sulfuru o polisulfuru di sodiu à alta temperatura per preparà tinture sulfurate gialli, aranciu è marroni.

2) Metudu di ebollizione, calore è bollire l'amine, i fenoli o i composti nitro di l'idrocarburi aromatici crudi è u polisulfuru di sodiu in acqua o solventi organici per preparà coloranti sulfuri neri, blu è verdi.

Classificazione

1) Vulcanizazione in polvere

A formula strutturale generale di a tintura hè DSSD, è in generale deve esse bollita cù sulfuru di sodiu è appiicata dopu a dissolvenza.Stu tipu di tintura hè insolubile in l'acqua, a tintura pò esse ridutta à leuco cù l'agente riducente alkaline, è dissoluta in l'acqua, u salinu di sodiu di leuco pò esse assorbutu da a fibra.

2) vulcanization Water-soluble

A formula generale di a struttura di tintura hè D-SSO3Na.A caratteristica di stu tipu di tintura hè chì ci sò gruppi soluble in acqua in a struttura molekulari di a tintura, chì hà una bona solubilità è un bonu livellu di tintura.Reagisce i tinti di sulfuru ordinariu cù sulfite di sodiu o bisulfite di sodiu per generà tiosulfate di tintura, chì hà una solubilità di 150 g / L à 20 ° C è hè utilizatu per a tintura cuntinua.I coloranti sulphur solubili in acqua si dissolvi rapidamente à a temperatura di l'ambienti, ùn ci hè micca materia insolubile, è a solubilità saturata hè abbastanza per risponde à tutti i bisogni di dissoluzione di a dosa di tintura.I tinti sulphur solubili in acqua anu una excelente resistenza à a temperatura alta.In ogni casu, u tintu ùn cuntene micca un agentu riduzzione è ùn hà micca affinità per fibri.Hè necessariu aghjunghje sulfide alkali durante a tintura, è cunvertisce in un statu chì hà affinità per e fibre di cellulosa per via di reazzioni nucleofili è di riduzzione.In generale, hè appiicata à i tessili per mezu di tintura di pad di sospensione.

3) Vulcanization liquid

A furmula strutturale generale di a tintura hè D-SNa, chì cuntene una certa quantità di agenti riducendu di sulfuru di sodiu per pre-reduce a tintura à un leuco soluble in acqua.Reducing tinture sulphur cumuni à leuco sulubbili in acqua cù agenti riduzzione, agghiuncennu eccessivu agenti riduzzione cum'è antioxidante, agghiuncennu agenti penetranti, sali inorganicu è addolcitore d'acqua à fà tintura liquidu, canusciutu macari comu tintura pre-ridutta.Pò esse usatu direttamente diluting with water.Tali tinture includenu tinture sulphur-containing, cum'è Casulfon tinture chì cuntene sulfuru di sodium, è ancu cuntene micca o assai picculi quantità di sulphur, cum'è tinture Immedial, è ùn ci hè micca acqua residuale chì cuntene sulphur durante a tintura.

4) Vulcanization amichevuli ambiente

In u prucessu di pruduzzione, hè raffinatu in leucochrome, ma u cuntenutu di sulfuru è u cuntenutu di polisulfuru sò assai più bassi di i tinti sulphur ordinali.U tintu hà una purezza alta, una reducibilità stabile è una bona permeabilità.À u listessu tempu, u glucose è l'idrosulfite di sodiu sò usati cum'è agenti riducenti binari in u bagnu di tintura, chì ùn ponu micca solu riduce i tinti sulfuri, ma ancu ghjucà un rolu ambientale.

5) Riduzzione di sulfuru

Spessu fattu in polvere, polvere fine, ultrafine o coloranti liquidi, adattati per tessuti mischiati di poliester-cotone è tinture disperse in u stessu tintura di bagnu, pò esse usatu per a riduzione di soda caustica, idrosulfite di sodiu (o diossidu di tiourea), invece di sulfuru di sodiu. per riduzzione è dissoluzione, cum'è Hydron Indocarbon dye.

6) Vulcanizazione di dispersione

I tinti di zolfo disperse sò basati nantu à i tingi di zolfo è i tingi di sulphur vat, è sò pruduciuti secondu u metudu di trasfurmazioni cummerciale di tinture disperse.Sò usati principarmenti per a tintura di pad di poliester-viscosa o poliester-cotone mischiati cù tinture disperse in u stessu bagnu.Ci sò 16 varietà di Kayaku Homodye pruduciutu da Nippon Kayaku.

Meccanismu di tintura strutturale

Tinturi sulphur sò un tipu di tinture chì cuntenenu sulphur.A molècula cuntene ligami sulphur cumposti da dui o più atomi di sulphur.Quandu hè appiicata, hè ridutta à un corpu di leuco, perchè pò esse dissolutu in acqua è tinte a fibra.E caratteristiche di a tintura di sulfuru varienu cù u tipu di tintura.I tinti sulfurati anu una alta rapidità di lavare è una forte applicabilità.Ancu s'è a fastness di rubbing è a vivacità ùn sò micca boni cum'è i tinti reattivi, a so solidità di a tintura è a solidità di a luce sò megliu cà i tinti reattivi, è i tinti sulfurati utilizanu menu sali è cunsuma menu acqua quandu tinte.pochi.I tinti sulfuri sò composti organici chì cuntenenu gruppi nitro è amminichi, a maiò parte di i quali sò furmati da reagisce cù sulfuru è sulfuru di sodiu à alta temperatura.Molti tinti sulfuri ùn anu micca una formula chimica definita.U principiu di tintura di i tinti sulfuri hè simile à quellu di i tinti di tina.Formanu leucosomi solubili in acqua chì anu affinità cù e fibre per tinghje e fibre per via di reazzioni di riduzzione chimica, è poi si liganu strettamente à e fibre per l'ossidazione.

I tinti sulfuri sò insolubili in l'acqua, è u sulfuru di sodiu o altri agenti riducenti sò necessarii per riduce i tinti à i leucosomi solubili durante a tintura.Hà una affinità à a fibra è tinge a fibra, è poi restaurà u so statu insoluble dopu à l'ossidazione è u sviluppu di u culore è fissa nantu à a fibra.Allora u tintu di sulfuru hè ancu un tipu di tintura di tina.I tinti sulfuri ponu esse usatu per tinghje u cuttuni, linu, viscosa è altre fibre.U prucessu di fabricazione hè relativamente simplice, u costu hè bassu, è pò tinghje un culore unicu o culori misti.Hà una bona solidità di a luce è una scarsa solidità à l'usura.Ci hè una mancanza di rossu è viole in u spettru di culore, è u culore hè più scuru, adattatu per tinghje i culori grossi.

Meccanisimu di tintura

I tinti sulfuri sò ridotti è dissoluti per furmà una suluzione di tintura, è i leucosomi furmati sò assorbiti da i fibri di cellulosa, è dopu à u trattamentu di l'ossidazione di l'aire, i fibri di cellulosa mostranu u culore desideratu.

A matrice di coloranti di sulfuru ùn hà micca affinità per i fibri, è a so struttura cuntene ligami di sulfuru, ligami disulfuri o ligami polisulfuri, chì sò ridotti à gruppi sulfhydryl sottu l'azzione di l'agenti riducente di sulfuru di sodiu è diventanu salti di sodiu di leucosome soluble in acqua.U mutivu perchè i leucosomi anu una bona affinità per i fibri di cellulosa hè chì e molécule di i tinti sò relativamente grande, chì à u turnu pruduce una forza di Van der Waals più grande è e forze di ligame di l'idrogenu cù e fibre.

Prucessu:

U prucessu di tintura pò esse divisu in i seguenti quattru passi:

1) Riduzzione di tinture Hè relativamente faciule di dissolve i tinti sulfuri.U sulfuru di sodiu hè comunmente utilizatu com'è un agentu riducente, è ancu agisce cum'è un agentu alkali.In ordine à impedisce u corpu di leuco da esse hydrolyzed, soda ash è altri sustanzi ponu esse aghjuntu apprupriati, ma l 'alkalinity di u bagnu di riduzzione ùn deve esse troppu forte, altrimenti u ritimu riduzzione tintura vi rallentà.

2) A tintura leuco in a suluzione di tintura hè assorbita da a fibra.U leuco di u tintu sulphur esiste in u statu anioni in a suluzione di tintura.Hè diretta à a fibra di cellulosa è pò esse adsorbitu nantu à a superficia di a fibra è diffusa in l'internu di a fibra.Leuco dye sulfuru hà bassu directness à fibra di cellulosa, generalmente adopra un picculu rapportu di bagnu, è aghjunghje l'elettroliti apprupriati à u stessu tempu, pò aumentà a tarifa di tintura à a temperatura più alta, è migliurà a tintura è a penetrazione di livellu.

3) Trattamentu d'ossidazione Dopu chì u leuco di tintura sulfuru hè tintu nantu à a fibra, deve esse oxidatu per vede u culore desideratu.L'ossidazione hè un passu impurtante dopu a tintura cù tinture sulfurate.Dopu a tintura, i tinti di sulfuru facilmente oxidati ponu esse oxidati da l'aria dopu à lavà è ventilazione, vale à dì, u metudu d'ossidazione di l'aria hè utilizatu;per certi tinti sulphur chì ùn sò micca facilmente oxidati, l'agenti oxidanti sò usati per prumove l'oxidazione.

4) Post-processing Post-processing include cleaning, oiling, anti-brittleness è fissazione di u culore, etc. I tinti sulphur deve esse lavatu cumplettamente dopu a tintura per riduce u sulphur residuale nantu à u tessulu è impediscenu chì u tessulu sia brittle, perchè u sulphur in. a tintura è u zolfo in l'alkali vulcanizatu sò facilmente oxidati in l'aria per furmà l'acidu sulfuricu, chì pruvucarà l'idrolisi à l'acidu à a fibra di cellulosa è causanu danni.Reduce a forza è rende a fibra fragile.Per quessa, pò esse trattatu cù agenti anti-brittle, cum'è: urea, fosfatatu trisodiu, cola d'ossu, acetate di sodiu, etc. Per migliurà a luce di u sole è a rapidità di sapone di i tinti sulphur, pò esse fissatu dopu a tintura.Ci hè dui metudi di trattamentu di fissazione di u culore: trattamentu di u salinu di metallu (cum'è dichromate di potassiu, sulfate di cobre, acetate di ramu è mischi di sti sali) è trattamentu di l'agenti di fissazione di culore cationicu (cum'è l'agenti di fissazione di culore Y).In a pruduzzione, hè megliu aduprà l'agente di fissazione di u culore M, chì hè cumpostu da l'agentu di fissazione di u culore cationicu è u salinu di cobre, chì ponu riduce a contaminazione di cromu.

Prublemi:

U prucessu di pruduzzione di tinture sulphur hè cortu, u prezzu hè bassu, è a rapidità hè bona, ma perchè hà sempre assai difetti è prublemi in a produzzione è l'applicazione attuale, ùn pò ancu esse largamente utilizatu in diversi tessuti.

U sulfuru di sodiu hè usatu in l'appiecazione di tinture sulphur, è hè eccessivu.A parte di u sulfuru di sodiu hè aduprata per a riduzzione di tinture, ma a parte eccessiva pruduce l'acqua residuale chì cuntene sulfuru.L'acqua residuale di tintura hà un altu cuntenutu di sulfuru.L'acqua residuale ùn pò micca esse trattata cumplettamente, è a qualità di l'acqua di scaricamentu hè difficiule di risponde à i requisiti.S'ellu hè scaricatu direttamente, u sulfuru di l'idrogenu serà liberatu, chì causarà dannu à l'organisimi, è ancu corrode u sistema di drenaje è liberate l'odore, chì dannu a salute di e persone (u tintu stessu hè dannusu à u corpu umanu. Ùn ci hè micca dannu. à a salute di l'utilizatori è hè cunsideratu un tintu micca tossicu).

Per risolve u prublema di l'acqua residuale, a fabbrica deve investisce assai soldi, chì ùn solu aumenta assai u costu di produzzione, ma ancu pruduce facilmente gas sulfuru di l'idrogenu tossicu durante u prucessu di tintura.Quandu ghjunghje à un certu livellu in l'aria, pò causà vertigini, palpitazioni di u core, nausea, etc. Certamente periculosu.

Questu hè unu di i mutivi impurtanti per a diminuzione graduali di tinture sulphur.Perchè i tinti sulfuri sò insolubili in l'acqua, i tessili tinti ùn sò micca resistenti à u fretu è ùn sò micca resistenti à u bleaching di cloru.È perchè una grande quantità di sulfuru utilizatu per a tintura resta in l'ughjettu tintu, u pruduttu finitu hè fragile per l'ossidazione di l'aria per pruduce radicali di sulfate durante u almacenamentu.A materia tinta di u tintu di sulfuru neru più utilizatu hè fragile durante u almacenamentu.A causa di u poviru workability di dissoluzione di tintura di sulfuru, i prudutti liquidi sò stati sviluppati in l'ultimi anni, ma sò solu tinti sulphur pre-ridutti chì sò stati dissoluti.I tinti di sulfuru ordinariu sò sustanzi periculosi cun forte alcalinità è odore, poca stabilità di almacenamento, faciuli di macchia è difficiuli di lavà per via di a so affinità à l'uggetti.I tinti di zolfo anu da esse ridotti è dissoluti prima di tintura di fibre, è i passi di u prucessu post-trattamentu sò ingombranti, è tuttu u prucessu di tintura hè relativamente complicatu.I tessuti di tintura sò generalmente limitati à fibre di cellulosa cum'è u cuttuni.L'ombra di tinture sulphur hè relativamente dim, u neru hè u so spettru di culore più impurtante, seguitu da u turchinu, l'oliva è u marrone, hè difficiule di scuntrà i bisogni di e persone in a società muderna per i culori ricchi è culuriti.

Soluzione:

Cum'è certi paesi pruibiscenu certi coloranti azoichi carcinogeni.U sviluppu di novi tinti di sulfuru, in particulare di coloranti sulphur solubili in acqua, avarà ancu prospettive larghe per i fibri di prutezione.

Attualmente, u 90% di i tinti di sulfuru di u mondu sò sempre aduprendu sulfuru di sodiu, è hè eccessivu.Una parte di u sulfuru di sodiu hè aduprata per a riduzzione di tinture, ma l'eccessu pruducia l'acqua residuale chì cuntene sulfuru.Scaricà direttamente contaminarà l'ambiente.L'ulteriore sviluppu di i tinti sulfuri rimpiazzerà l'agente riducente attualmente utilizatu sulfuru di sodiu.In questu riguardu, l'aumentu di u costu deve esse simili à u costu attuale di u trattamentu di l'acqua residuale chì cuntene sulfuru per clorazione.Siccomu i bisogni di e persone per l'ambiente sò sempre più alti, a prutezzione di l'ambiente diventa sempre più impurtante.Hè necessariu di realizà a selezzione ecologica di l'agenti riducenti è l'agenti oxidanti per a tintura di sulphur.À u listessu tempu, l'usu di tinture di sulfuru chì ùn cuntene micca sulphur o cuntene assai pocu sulphur pò fà l'applicazione di tinture sulphur un prucessu ecologicu.Per quessa, hè di grande significatu per aumentà u tassu di tintura è u tassu d'utilizazione di tintura di tinture sulfurate, riducendu cusì a quantità residuale di tinture in l'acqua residua.

U significatu di a tarifa di tintura include dui aspetti:

1) A rata di adsorption di u tintu in u licore di tintura da a superficia di a fibra;

2) U ritmu di diffusione di a tintura in u licore di tintura da a superficia di a fibra à l'internu di a fibra.

I tinti sulfuri sò insolubili in l'acqua è deve esse ridutta cumplettamente è dissolute cù un agentu riduzzione prima di tinghje.Per un picculu numaru di tinture sulfuru cù particeddi grossi è solu solubilità poveru, deve esse agitati o ancu bolliti dopu l'aghjunzione di sulfuru di sodiu per aiutà i tinti solu solu.Per d 'altra banda, a fibra di cellulosa hè mudificata per aumentà u nùmeru di gruppi cumminati cù a tintura, per quessa, migliurà a rata d'utilizazione di u tintu.

l Precauzioni per u sulfuru di sodiu

Periculosa

a) Periculu per a salute: Stu pruduttu pò scumpressà u sulfuru di l'idrogenu in u trattu gastrointestinali, è pò causà avvelenamentu di sulfuru d'idrogenu dopu l'amministrazione orale.Corrosivu per a pelle è l'ochji.

b) Periculu ambientale: Periculu per l'ambiente.

c) Periculu d'esplosione: Stu pruduttu hè infiammabile, altamente corrosivu è irritante, è pò causà brusture à u corpu umanu.

Primu aiutu

a) Cuntattu cù a pelle: toglie immediatamente a ropa contaminata è sciacqua cù abbondante acqua corrente per almenu 15 minuti.Cercà l'assistenza medica.

b) Cuntattu cù l'ochji: Immediatamente sollevate e palpebre è risciacquate accuratamente cù acqua corrente o salina normale per almenu 15 minuti.Cercà l'assistenza medica.

c) Inalazione: alluntanassi rapidamente da a scena à l'aria fresca.Mantene a via aerea aperta.Se a respirazione hè difficiule, dà l'ossigenu.Se ùn respira micca, dà respirazione artificiale immediatamente.Cercà l'assistenza medica.

d) Ingestione: Lavà a bocca cù acqua, dà latte o biancu d'ova.Cercà l'assistenza medica.

Misure di lotta à u focu

a) Caratteri periculosi: a sustanza anidra hè spontaneamente combustibile, è a so polvera hè faciule da brusgiare spontaneamente in l'aria.Si decompone in casu d'acidu è emette gas altamente tossicu è inflammable.U polu è l'aria ponu formate mischii splusivi.A so suluzione aquosa hè corrosiva è fortemente irritante.Cumencia à evaporà à 100 ° C, è u vapore pò corrode u vetru.

b) Prudutti di combustione periculosi: sulfuru d'idrogenu, ossidi di sulfuru.

c) U metudu di spegnimentu di u focu: Aduprate l'acqua, l'acqua spray, a sabbia per estingue u focu.

Manipulazione di spill

a) Trattamentu d'urgenza: isolà a zona contaminata filtrata è restringe l'accessu.Hè ricumandemu chì u persunale di emergenza portà maschere di polvere (maschere facciali) è vestiti di travagliu anti-acidi è alcali.Entra in u situ da upwind.

b) Piccola quantità di perdite: evite micca di elevà a polvera, cullà cù una pala pulita in un cuntainer seccu è pulitu cù una tappa.Pò esse ancu lavatu cù una grande quantità d'acqua, è l'acqua lavata hè diluita è mette in u sistema di l'acqua.

c) Grande quantità di spillage: raccoglie è riciclà o trasportu à u locu di eliminazione di i rifiuti per a eliminazione.

magazzinu di dispusizione

a) Manipulazione Precauzioni: Operazione chjusa.L'operatori devenu esse sottumessi à una furmazione speciale è rispettanu rigorosamente e prucedure operative.Hè ricumandemu chì l'operatori purtanu maschere di polveri di filtru auto-priming, occhiali protettivi di sicurezza chimica, vestiti resistenti à l'acidu di gomma è l'alcali, è guanti resistenti à l'acidu di gomma è l'alcali.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore, è u fumu hè strettamente pruibitu in u locu di travagliu.Aduprate sistemi è equipaghji di ventilazione a prova di esplosione.Evite di generà polvera.Evite u cuntattu cù agenti oxidanti è acidi.Durante a manipulazione, caricate è scaricate ligeramente per prevene danni à l'imballaggi è i cuntenituri.Dotatu di tippi è quantità currispondenti di equipaghji per a lotta di u focu è di l'equipaggiu di trattamentu d'emergenza per fughe.I cuntenituri vacanti ponu esse residui dannosi.

b) Precauzioni per u almacenamentu: Conservate in un magazzinu frescu è ventilatu.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore.L'umidità in a biblioteca hè preferibile micca più di 85%.U pacchettu hè sigillatu.Si deve esse guardatu separatamente da l'oxidanti è l'acidi, è ùn deve esse guardatu inseme.Ùn deve esse guardatu per un bellu pezzu per evità u deterioramentu.Equipatu cù a varietà adatta è a quantità di l'equipaggiu di u focu.I spazii di almacenamentu deve esse equipati di materiali adattati per cuntene i spills.

l Precauzioni per l'imballaggio è u trasportu

1. Metudu di imballaggio: Mettite in tamburi d'acciaio di 0,5 mm di spessore è sigillate strettu, è u pesu netu di ogni tamburinu ùn deve micca più di 100 kg;buttigli di vetru à viti, buttigli di vetru crimpatu cù tappi di ferru, buttigli di plastica o scatuli di legnu ordinariu fora di tamburi di metallo (lattine);Una buttiglia di vetru à viti, una buttiglia di plastica o un tamburu d'acciaio sottile stagnatu (cane) coperto cù una scatula di griglia di pavimentu, una scatula di fibra o una scatula di plywood;Tamburu d'acciaio sottile stagnatu (canna), tamburu di metallu (canna), buttiglia di plastica o tubu metallicu Scatola corrugata esterna.

2. Precauzioni di trasportu: Quandu u trasportu per ferrovia, i tamburi d'acciaio ponu esse trasportati da una vittura aperta.Quandu u trasportu per ferrovia, deve esse assemblatu in stretta cunfurmità cù a tavola di assemblea di merchenzie periculose in e "Regulamenti per u Trasportu di Merchandise Periculi" emesse da u Ministeru di Ferrovie.L'imballu deve esse cumpletu è a carica deve esse sicura à u mumentu di a spedizione.Durante u trasportu, hè necessariu d'assicurà chì u cuntinuu ùn fughje micca, colapse, falle o esse danatu.Hè strettamente pruibitu di mischjà è di trasportu cù oxidanti, acidi, chimichi alimentari, etc. Quandu u trasportu, u veiculu di trasportu deve esse equipatu cù tipi è quantità currispundenti di l'equipaggiu di u focu è l'equipaggiu di trattamentu d'urgenza di fuga.

Infine, Wit-Stone prumetti quì chì vi furnirà i prudutti di qualità megliu è i servizii più cumpleti.U nostru staffu serà in linea 24 ore à ghjornu per risponde à e vostre dumande.Sè vo vulete sapè qualcosa, per piacè cuntattateci!


Tempu di post: 21-mar-2023