Quandu l'oliu di pinu dolce scuntrà u so amore?

Quandu l'oliu di pinu dolce scuntrà u so amore?

Un novu vinutu à u gruppu chimicu vicinu, è sò sempre assai populari.Sembra esse chjamatu "oliu d'alcool di pinu"

"A luce di l'alba brilla nantu à a bolla, è a figura di a principessa sirena pare chì si alza in a bolla."

Quandu l'oliu d'alcolu di pinu si trasformò in spuma è attaccatu à i minerali metallichi per a novanta novena volta, hà vistu a luce culurita è a sirenetta chì si trasformava in scuma per amore in l'antichi leggende chinesi attraversu i strati di bolle.

"Hè giallu pallidu, cum'è u sole".

"Hè un omu assai attentu, ancu i picculi minerali ponu esse catturati da ellu".

"Mr.L'oliu di pinu hè assai gentile.Ancu s'è no simu cusì perfetti, e so bolle stanu cun noi per un bellu pezzu, chì hè sfarente di l'altri ".

【Foto di produttu】

Vede, tutti i tipi di minerali sulfuri è minerali non sulfuri chì l'anu scontru amanu u so calore.Dopu tuttu, hà u listessu culore giallu chjaru cum'è u sole, è ùn hè micca un solidu blunt.Quandu a suluzione di l'oliu di pinu hè versatu in l'acqua, i Bubbles sò pruduciuti, è i minerali chì vulete esse catturati da ellu.L'unicu dispiace hè chì ellu serà separatu da u so amante di novu, è l'abbracciu hà esauritu a so vita per solu una ora.

【Mappa di a cugliera】

Fighjate a storia di Wit-Stone cù l'oliu di terpineol

A storia cù l'oliu di pinu hè accadutu in una stagione calda.

À quellu tempu, avemu scupertu solu un tali pruduttu per accidenti.Eramu maravigliati di e so caratteristiche di menu scuma è cuncentrazione di alta qualità, cusì andemu in u so mondu.Ùn avemu micca cunnisciutu a so storia à quellu tempu, ma l'avemu messu in cima à a nostra lista di prudutti dopu a so prestazione eccezziunale.

[link * ligame internu]

L'oliu d'alcolu di pinu hà un odore pungente, è dopu aghju amparatu chì era solu un picculu affare chì hà fattu cù a "strega".Cum'è a sirenetta hà scambiatu e so gammi cù una voce in muvimentu, l'affare di a strega li hà permessu di pruduce olii di grandezza è viscosità uniformi.E bolle moderate è stabili ponu aiutà megliu à flutterà i minerali;ma quandu a quantità hè troppu grande, e bolle diventeranu più chjuche è facilmente affettanu l'indice di flotazione.

Hè statu in parechji lochi per truvà l'amore di i so sogni, in a flotazione di metalli è non-metalli, in l'industria di pittura, è ancu in l'industria tessili.Hà saltatu in a piscina innumerevoli volte è hà cullatu i minerali chì avete bisognu innumerevoli volte.Mentre a reazzione chimica hè accaduta, pudete esse cuntentu.À questu tempu, l'amore di u Signore Pinitol Oil finalmente sboccia cum'è una fiore.

L'oliu d'alcolu di pinu hà dettu chì hà un pocu temperatu, cusì attentu quandu l'utilizanu.Quandu l'aghju scontru per a prima volta, m'hà dettu ch'ellu hè un liquidu di classi 3.3 high-flash point, chì ùn deve micca esse inalatu o inghiottitu per sbagliu, è attenti à ùn toccu a pelle quandu si usa.L'oliu di cortisol ùn hè chjaramente micca dannusu à u mo corpu.Se tuccate accidentalmente a pelle, lavate solu cù acqua corrente;se tuccate accidentalmente l'ochji, basta à elevà e palpebre superiore è inferiore, risciacquate cù acqua corrente o salina normale, sempre chì cercate l'assistenza medica in u tempu, ùn avete micca discomfort;Per inhale, avete solu abbandunà a scena è andate in un locu cù aria fresca per mantene a respirazione senza obstruzioni;s'ellu l'ingerisce accidentalmente, beie abbastanza acqua, induce u vomitu, è cercate trattamentu medico per sguassà l'incomodità.Sè avete à dì chì ci hè qualcosa di male cun ellu, hè prubabilmente chì avete bisognu di attentu à a contaminazione di l'oliu d'alcohol di pinu à u corpu di l'acqua.Se si verifica una fuga, ricordate di evacuare rapidamente e persone prisenti.Hè ricumandemu chì u persunale di emergenza cunduce l'isolamentu in situ, tagliate a fonte di u focu, è verificate l'ermetica di u cuntinuu.Se ci hè una piccula quantità di fuga, aduprate sabbia o altri materiali non-combustible per assorbirla o assorbirla;s'ellu ci hè una grande quantità di fuga, custruisce un cofferdam o scavà una fossa per cuntene;copre cù scuma per riduce u disastru di fuga d'aria.Hè bisognu à esse trasferitu à un camion cisterna o à un cullettore cù una pompa a prova di esplosione, è riciclatu à un locu di eliminazione di rifiuti per a eliminazione.Inoltre, l'oliu d'alcolu di pinu hè ancu un pruduttu inflammable, chì pò brusgià quandu espunutu à una fiamma aperta.S'ellu pigghia u focu accidintali, avete bisognu di usà extinguishers di sabbia o polvere secca per estingue u focu.Inoltre, ùn sottovalutà micca u so entusiasmu.Ricurdatevi di portà l'equipaggiu protettivu quandu spegne u focu è stà nantu à l'outlet di l'aria superiore.Quandu si guarda, ricurdate di segellà u pacchettu è guardà in un magazzinu frescu, ventilatu è seccu.Quandu u trasportu, deve esse attentu à a prevenzione di u focu, a prutezzione di u sole, è senza inversione, è ùn pò micca esse mischju cù l'alimentariu è a tela durante u trasportu.

Perchè l'oliu terpineol Wit-Stone hè populari?

Ci sò parechji clienti chì piace u nostru oliu di pinu.In quantu à u mutivu, pensu chì hè prubabilmente perchè avemu caminatu per parechje basi di piantazione, hà amparatu a distillazione antica, è urganizatu un laboratoriu per a produzzione di l'oliu di pinu per ellu.Dopu tuttu, u nostru scontru era cusì romanticu, è sempre saltava in a piscina una volta è una volta cù una tenerezza simile à u sole.Hè diventatu in schiuma innumerevoli volte è hà sbulicatu u megliu minerale, ma hà solu bisognu di un prezzu assai bassu.Questa hè a so tenerezza per noi, è hè ancu [u nostru] amore per voi.

【Ligame d'imaghjini】

U sicretu di l'oliu Pinitol

Qualcosa nantu à a natura di l'oliu di pinu:

1. U catrame di pinu hè una mistura liquida di l'idrocarburi high molekulari da e radiche di pinu à 240 ~ 400 ℃.

2. I so cumpunenti principali sò l'acidu di resina, l'acidu di colofonia, lignol di guariscenza di ferite, cresol, fenol, trementina, asfaltu, etc.

3. Hè un culore marrone scuru à liquidu viscoso neru cù un forte odore brusgiatu.

4. A densità relative hè 1011.06, chì hè facilmente solubile in etere, etanol, cloroformu, oliu volatile è altri solventi organici, soluble in l'idrossidu di sodiu di l'acidu aceticu glaciale è altre suluzione, è difficiuli di dissolve in acqua.

[foto]

Avete bisognu à esse attentu à u almacenamentu:

1. Pò esse guardatu in cuntenituri di ferru, d'acciaio dolce, di ramu o d'aluminiu.

2. Hè facilitu di pruduce sustanzi resinous quandu si mette per un bellu pezzu, soprattuttu quandu espunutu à l'aria è a lumera, per quessa, deve esse guardatu in un locu frescu è ventilatu luntanu da a luce è sigillata.

3. Si deve esse guardatu è trasportatu separatamente da oxidante.

4. evite u cuntattu cù a pelle.

L'oliu Pinitol hà questi effetti:

1. Adupratu com'è agente di scuma per a flotazione di metalli, solvente per pittura è tinta, è penetrante per l'industria tessili;

2. Hè adupratu cum'è agente di trasfurmazioni minerali, agenti di sgrassatura per l'industria tessili, assistente di stampa è tintura, bactericida, etc.

3. Adupratu cum'è softener gomma, preservative di legnu è preservative medicale

4. Adupratu per a flotazione di minerale, linoleum, pittura, plastica, etc.

5. La trementina hà una forte emulsificazione, una bona wettability, permeabilità è levelness, è pò esse usata per lavà, tintura di tela, rivestimentu, vernice, oliu è altri solventi.Hè ancu utilizatu com'è agente di flotazione minerale, denaturante d'alcohol, agentu antischiuma è agentu di umidificazione.

Avete bisognu à attentu à questi quandu si usa l'oliu di pinu

Stu pruduttu stimula a pelle.L'inalazione di vapore o aerosol stimula assai a membrana mucosa.L'inalazione di u pulmone pò causà pneumonia è edema.L'ingestione pò causà irritazione di a membrana mucosa, ligera depressione respiratoria è di u sistema nervu cintrali è nefrotossicità.Ci hè un risicu di brusgià è splusioni in casu di focu apertu o di combustione à alta temperatura.

Perchè l'oliu di pinu di a nostra cumpagnia hè populari?

Naturalmente, ùn ci hè micca materia prima aghjuntu.Avemu una basa di piantazione prufessiunale, è tutte e materie prime d'oliu di pinu sò sanitarie è amichevuli di l'ambiente.

Distillazione antica.U metudu anticu di distillazione hè aduttatu per assicurà a qualità di l'oliu di pinu à a maiò parte.

Parechje mostre sò state realizate.Pudete osservà è sperimentà i nostri prudutti da vicinu.

U serviziu più persunalizatu.Vi furniremu un serviziu post-vendita perfettu, cumpresu ma micca limitatu à u serviziu in linea 24 ore.Se necessariu, manderemu ancu l'impiegati à travaglià in u vostru locu.

I prudutti di megliu qualità.I nostri prudutti sò stati riveduti, è pudete ancu vede i certificati pertinenti à a prima volta.

A logistica più veloce.Daremu a priorità à i vostri bisogni è vi darà u megliu serviziu.Avemu fabbriche chì furnisce merchenzie per un bellu pezzu per assicurà chì ci hè un fornimentu di magazzini, è trasportu a merchenzie à voi in u più brevi tempu, per assicurà chì pudete riceve a merchenzie in tempu, in cunfurmità cù a quantità è a qualità.

 


Tempu di post: 21-mar-2023