Maanshan Nanshan Mine Ao Shan Stope Splendida Trasformazione

E risorse minerali di a mina di ferru di Aoshan sò state scuperte in u 1912 è sviluppate in u 1917.

1954: Settembre 1,4 minatori cù drill azzaru, Hammer, l'implementazione di l'operazioni di sabbiatura, splode u novu China Aoshan Stope à ripiglià a pruduzzione prima pistola.

1954: In Nuvembre, Nanshan hà stallatu u "gruppu di infrastrutture Nanshan stope", da più di 10 pruvince è cità di l'esercitu di custruzzione riuniti quì, alluntanò tende per u campu, cavavanu fosse per a cucina, campeghju, travagliu duru.

1956: Aoshan stope hè stata restaurata è allargata cù una capacità di pruduzzione di 500 000 tunnellate annu.Populu Nanshan à u sognu di minieri per u paese, ma dinù reposed a speranza di i babbi fundatori di a republica.

1958: U 16 di ghjugnu, u Vice Premier Nie Rongzhen hà viaghjatu à l'Aoshan Stope per inspeccionà è incuragisce l'imprenditori à minà di più è minà bè.

1973: È in u 1977, u Cumitatu di u Partitu Municipale di Maanshan hà decisu di sustene a cità di Aoshan, trè volte hà urganizatu decine di millaie di persone per fà a "battaglia AOSHAN".

Per a risturazione ecologica di u 100 anni di stoe meritoriu

novu 1
novu 1--1

L'iniziu di u prughjettu di risturazione ecologica marca u cumpletu di a missione storica di a minera di minerale in questu seculu seculu, chì gode di a reputazione di "Meritorious Stope".

Restaurazione ecologica di Aoshan stope in u futuru

Risorse limitate, dedicazione illimitata

Aoshan Stope, questu chì porta centu anni di storia minera, più di 60 anni di minera antica brillante hà ancu inauguratu un addiu à a splendida volta d'ieri.

Attualmente, u schema generale di risturazione ecologica di Aoshan stope hè in pianificazione è cuncepimentu

L'idea preliminare hè di realizà prima u riempimentu di i residui, riimplementandu a ricuperazione di a terra è u sviluppu di u turismu.

Attualmente, a prufundità di a fossa hè negativa 210 metri sopra u nivellu di u mari, hè una forma ovale, pò scuntrà l'emissione di sabbia di coda di produzzione di a miniera Nanshan per più di 20 anni per a scarica di sabbia di coda per esse scaricata in una certa pusizione di disignu, à quellu tempu. , a fossa diventerà un enorme lavu artificiale.

novu 1-2

In quantu à i termini di fattibilità, ci sò precedenti à l'esteru, è a Mina di Mandep in Gran Bretagna hà custruitu un lavu artificiale, chì ùn solu abbellisce l'ambiente, ma ancu furnisce i posti di divertimentu è di divertimentu per e persone, mentre furnisce 30m³ d'acqua viva per a cità.

In u futuru, useremu l'ambiente geologicu unicu di Aoshan è i pendii minati artificialmente intornu à a fossa percreà belli paisaghji è creanu prughjetti turistici speciali.U travagliu duru, crea un miraculu dopu l'altru.

novu 1-4
novu 1-3

Tempu di pubblicazione: 03-06-2019